Tom 11 Nr 315 (2020): Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii
Nauczanie języków narodowych w Polsce i w Serbii

Zaproszeni do współpracy serbscy i polscy specjaliści w dziedzinie nauczania języków narodowych, literatury i teatru umożliwiają wgląd w specyfikę problemów metodycznych diagnozowanych przez dydaktyków w Serbii i w Polsce, pozwalają na dokonanie rozeznania w metodach, teoriach i koncepcjach nauczania promowanych przez dydaktyków literatury w krajach słowiańskich. Komparatystyka w obszarze dydaktyki nauczania języków narodowych zyskuje w tym zestawie artykułów kolejny ważny punkt odniesienia.

Wprowadzenie

Marta Szymańska, Marek Pieniążek

3-4

Uvod

Zorana Opacic

5-7

Introduction

Zorana Opacic

7-9

Статус романа у програмима основних и средњих школа

Слађана Јаћимовић, Валентина Хамовић

127-140